wtorek, 2 sierpnia 2016

MXREVSHARE - fenomenalny program

Pewnie wielu z Was słyszało o programie Traffic Monsoon. Jest to program w którym możemy inwestować nasze pieniądze, a one będą sobie rosnąć. Coś jak lokata tylko z lepszym oprocentowaniem. Oczywiście możemy też klikać w cash linki i zarobić kilka centów, możemy nawet reklamować jakąś naszą stronę. Ale mimo wszystko musimy zainwestować realne pieniądze, co nie każdy chętnie robi.



Dlatego przychodzę do Was z programem, w którym nic nie musimy inwestować (chociaż jeśli chcemy to nie ma żadnych przeszkód). 
Mxrevshare jest zdecydowanie najlepszym tego typu programem. Po pierwsze, nie musimy inwestować prawdziwych pieniędzy. Wystarczy, że poświęcimy 10 dni na klikanie 100 reklam dziennie i mamy zarobione pierwsze 5$, które możemy zainwestować w tak zwane adpacki, które będą zarobić na nas 110% wartości "paczki" :). Moim zdaniem jest to na prawdę fajna opcja, bo po pierwsze nie każdego stać nawet na zainwestowanie 5$, a po drugie często zdarza się, że różne internetowe programy do zarabiania pieniędzy nie są wypłacalne i mimo wszystko szkoda byłoby tracić ciężko zarobione pieniądze. 

Na szczęście w wypłacalnością nie ma tutaj problemów.

Rejestracja też nie należy do trudnych, zwłaszcza, że program działa w trzech językach w tym w polskim :). Wystarczy wejść na stronę, wypełnić i wysłać formularz, aktywować konto i klikać w linki bądź inwestować pieniądze.

Jeśli ktoś nie będzie wiedział jak klikać w linki (ja też na początku nie wiedziałam, bo są troszkę ukryte) to mogę przesłać Wam link do filmiku który pokazuje co i jak :). Wystarczy napisać do mnie email lub poprosić w komentarzu.

3 komentarze:

  1. Zawsze bałam się wszelakich 'inwestycji'. Kiepska ze mnie hazardzistka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym programie, ani w ogóle o takim zarabianiu. Chyba trochę bym się bała. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie slyszalam o tym i zawsze jest to trochę stresujące ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń