środa, 22 lutego 2017

Opinie.pl

Co prawda dawno mnie tutaj nie było, ale już jestem. W tym czasie odkryłam kilka ciekawych miejsc w internecie na których można trochę dorobić. Dzisiaj przychodzę do Was ze stroną opinie.pl na której wypełniamy różnego rodzaju ankiety za które otrzymujemy punkty. Punkty można zamienić na doładowanie lub pieniądze. Można je też przeznaczyć na którąś z dostępnych fundacji. 


W sobotę robiłam wypłatę, a na dzień dzisiejszy mam już 3950 punktów, więc można w krótkim czasie dorobić trochę do wypłaty,
Na początku dostajemy niezbyt wiele ankiet, ale tak jest chyba na większości stron tego typu.
Trzeba też dobrze uzupełnić informacje w profilu. Czyli mamy dzieci (nawet jeśli nie mamy), zwierzęta, samochód, dużo zainteresowań, telefon, my decydujemy o większości zakupów itp. Jeśli dobrze wypełnimy nasz profil mamy więcej szans na ankiety. 

Ankiety też trzeba umieć wypełniać. 
Jeśli na samym początku zapytają nas: Czy ktoś z Twojej rodziny pracuje w którejś z wymienionych branż odpowiadamy "w żadnej z powyższych" itp. Zwykle nie szukają osób jakkolwiek związanych z tymi profesjami. O wszelkich zakupach decydowaliśmy sami lub byliśmy jedną z osób decydujących, Warto też zawyżyć nasze dochody i nawet jeśli nie pracujemy to zaznaczamy, że pracujemy (no chyba że ankieta dotyczy bezrobocia itp.)



Mamy również możliwość zapraszania nowych osób i za każdą ankietę którą wypełnią otrzymujemy 20% jego punktów. Dlatego w tym miejscu chciałabym Was prosić, żebyście rejestrowali się z mojego LINKU. Oczywiście nikogo do niczego nie zmuszam, ale będzie mi bardzo miło, jeśli to zrobicie. Strona jest w 100% wypłacalna. 

Na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że trochę pomogłam w poszukiwaniach dobrych, wypłacalnych stron do zarabiania online. W  następnych postach powiem o kilku innych stronach, niekoniecznie z ankietami, na których udało mi się zarobić kilka (albo nawet i więcej) złotych.

1 komentarz:

  1. Szukasz Jak zarobić w internecie. Dołącz do grupy osób zarabiających na pełny etat online i pracuj i zarabiaj przez Internet. pełny etat praca w Internecie.

    OdpowiedzUsuń